Skip to main content

This site requires you to update your browser. Your browsing experience maybe affected by not having the most up to date version.

We've moved the forum!

Please use forum.silverstripe.org for any new questions (announcement).
The forum archive will stick around, but will be read only.

You can also use our Slack channel or StackOverflow to ask for help.
Check out our community overview for more options to contribute.

Archive /

Our old forums are still available as a read-only archive.

Moderators: martimiz, Sean, Ed, biapar, Willr, Ingo

Svensk Silverstripe-sajt?


Go to End


3 Posts   3024 Views

Avatar
Reflektera

49 Posts

24 January 2008 at 3:47am

This goes out to the swedish silverstripe users in here and is about creating a swedish ss-community, so the following will be in swedish. Hope you don't mind?

Ja, alltså, jag har märkt att det finns en del svenskar här och tänkte kolla av om det finns intresse och underlag för att dra igång en svensk sajt för ss? Kanske inte är nödvändigt, kanske är vore det bra... Bara en intresse-koll. Jag sitter på silverstripe.se kanske ska tilläggas...

Låt mig höra vad ni tycker!

/A

Avatar
henrik

18 Posts

25 January 2008 at 7:40am

Skulle vara spännande om någon ville dra i detta. Besitter själv tyvärr inga kunskaper i programmering, webdesign osv (vilket är en av huvudanledningarna till att jag valt att använda just SS). Har nyss lagt ut hemsidan för Bostadsrättsföreningen Skräddaren i Mölndal, vilken kommer att byggas på en hel del närmaste tiden. Kika gärna in på:
http://www.brfskraddaren.se/

/Henrik

Avatar
Lenngren

Community Member, 1 Post

25 January 2008 at 9:09pm

Tjena,

Det är ju alltid roligt med en community site om den drivs aktivt och har några medlemmar.
Men jag antar att sidan inte är skapad ännu?

Jag tror att Silverstripe kommer att bli stort, även om du sätter upp en ss.se site och du inte får jättemånga medlemmar direkt, så tror jag att det är bra att vara förberedd tills det slår igenom på stort.

Lycka till, och jag signar upp när den är uppe ;p

/M